سه شنبه , مرداد 2 1403

دوره آنلاین کرند: 10 وبینار توانمندسازی فردی

کرند

دوره آنلاین کرند، مجموعه‌ 10 کارگاه است که مضمون مشترکشان، مدیریت «من» و فضاهای انسانی و عملیاتی وابسته به آن و در نهایت، توانمندسازی فردی است. بستر تئوری این کارگاه‌ها، روایتی از نظریه‌ سیستم‌های پیچیده است که دکتر شروین وکیلی آن را در قالب چهار جلد کتاب (نظریه‌ سیستم‌های پیچیده، نظریه‌ قدرت، نظریه‌ منش‌ها و روانشناسی خودانگاره) تدوین کرده و در سال 1389 به چاپ رسانده است.

شروین وکیلی با دوره آنلاین کرند در قالب 10 وبینار، 10 مهارت اساسی و کاربردی توانمندسازی فردی و راهکارهای واقعی بازآفرینی من را با نگاهی متفاوت و علمی به دانش‌پژوهشان خواهد آموخت. گام‌های 10گانه این دوره به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر می‌تواند به طور مستقل در هر یک از گام‌ها شرکت کند یا اینکه در تمام گام‌ها حضور داشته باشد.

بهره‌مندی: بهترین حالت، آن است که مخاطبان در کل کارگاه‌ها شرکت کنند و بعدتر به کتاب‌ها نیز بنگرند و چارچوب نظری پشتیبان این راهبردهای عملیاتی را نیز عمیق‌تر مطالعه کنند. با وجود این، کارگاه‌ها طوری طراحی شده که مخاطبان می‌توانند بدون این زیربنای تئوری هم، هر یک را انتخاب و از آن استفاده کنند.

سه وبینار نخست دوره آنلاین کرند: (برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از وبینارهای فعال بر روی نام وبینار کلیک کنید.)

معرفی دوره آنلاین کرند

وبینار مدیریت هویت (وبینار نخست از دوره آنلاین کرند)

وبینار مدیریت خودانگاره (وبینار دوم از دوره آنلاین کرند)

وبینار مدیریت پرسش (وبینار سوم از دوره آنلاین کرند)

وبینار نخست

وبینار دوم

وبینار سوم

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *