سه شنبه , مرداد 2 1403

زایش قدرت در سطح خُرد بررسی می‌شود

Zayesh Kherad Dar Sathe Khord

دوره‌ی آموزشی-پژوهشی دیدگاه زُروان

دیدگاه زروان نظریه‌ایست درباره‌ی “من” و “نهاد” که در بستر نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده به ارتباط میان فرد و جامعه می‌پردازد. در این دیدگاه مسئله‌ی پیوند عاملیت و ساختار با رویکردی میان‌رشته‌ای تحلیل می‌شود و اندرکنش میان سطوح روانشناختی (من) و جامعه‌شناختی (نهاد) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزارکننده‌‌ی این دوره موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید راگا است که با همکاری مرکز آموزشی و علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) این دوره را به استادی دکتر شروین وکیلی برگزار می‌کند.

«زایش قدرت در سطح خُرد» نام نهمین گام از مجموعه دوره‌های «دیدگاه زُروان» است که مانند سایر گامها در قالب چهار نشست پیاپی برگزار می‌شود. سرفصلهای چهار نشست این دوره عبارتند از: «میشل فوکو و سیاست دانایی»، «رویکرد پساساختارگرا به زایش «من»»، «نظم گفتار و چارچوبهای کردار» و «نقد دیدگاه زروانی بر آرای فوکو».

نخستین نشستِ این دوره روز یکشنبه 22 آذر ۱۳۹۴، ساعت ۶ تا ۸ عصرگاه، در دانشگاه علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) واقع در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه‌ی شهید محمد بزمه، پلاک ۲، طبقه ۳، کلاس شماره ۳۰۳، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و نام‌نویسی می‌توانند با مدیر روابط عمومی خانم امینی : ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵-۰۲۱۸۸۲۶۰۵۵۵ یا مدیر دوره ها آقای امیر زیبااندام ۰۹۱۲۴۹۷۱۱۵۰ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *