دوشنبه , مرداد 1 1403

مسئله‌ی «من» بررسي مي‌شود

555.cdr

دوره‌ی آموزشی-پژوهشی ديدگاه زُروان: نظريه‌اي درباره‌ي “من” و “نهاد”، چارچوبی نظری را شرح می‌دهد که در بستر نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده برای فهم ارتباط میان فرد و جامعه پرداخته شده است. این دیدگاه رویکردی میان‌رشته‌ای به مسئله‌ی پیوند میان عاملیت و ساختار، یا اندرکنش میان سطح روانشناختی (من) و سطح جامعه‌شناختی (نهاد) را تحلیل می‌کند و در ضمن به پیوند این دو با سطوح زیستی و فرهنگی نیز می‌پردازد.

برگزارکننده‌‌ی آن نیز موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید است که با همکاری مرکز آموزشی و علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) و به استادی دکتر شروین وکیلی، دوره‌های آموزشی نامبرده را برگزار خواهد کرد.

«مسئله‌ی «من»» نام دومين گام از مجموعه دوره‌های ديدگاه زُروان است که هر یک در قالب گام‌های یک ماهه (در چهار نشست) و پیاپی برگزار می‌شود.

دومين گام این دوره‌ها با عنوان « مسئله‌ی «من»»، شامل چهار نشست با سرفصل‌های «دیباچه‌ای تکاملی بر پیدایش انسان خردمند»، «عصب‌شناسی ظهور و تمایز «من»»، «پیکربندی «من» در بستر اجتماعی» و «زبان، معنا و منش» خواهد بود.

نخستین نشستِ این دوره در روز یکشنبه 27 ارديبهشت ماه ۱۳۹۴، ساعت ۶ تا ۸ پس از نیمروز، در مرکز آموزشی و علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) واقع در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه‌ی شهید محمد بزمه، پلاک ۲، طبقه 1، کلاس شماره 1۰۲، تلفن : ۶۶۵۹۶۱۸۸ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و نام‌نویسی می‌توانند با خانم امینی : ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵-۰۲۱۸۸۲۶۰۵۵۵ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *