دوشنبه , مرداد 1 1403

وبینار رایگان، مقدمه‌ای بر توانمندسازی فردی: رویکرد سیستمی

وبینار

دوره آنلاین کرند، مجموعه‌ 10 کارگاه است که مضمون مشترکشان، مدیریت «من» و فضاهای انسانی و عملیاتیِ وابسته به آن و در نهایت توانمندسازی فردی است. بستر تئوری این کارگاه‌ها، روایتی از نظریه‌ سیستم‌های پیچیده است که دکتر شروین وکیلی آن را در قالب چهار جلد کتاب (نظریه‌ سیستم‌های پیچیده، نظریه‌ قدرت، نظریه‌ منش‌ها، روانشناسی خودانگاره) تدوین کرده و در سال 1389 به چاپ رسانده است.

این وبینار، مقدمه‌ایست بر دوره آنلاین کرند که در آن به معرفی و تشریح مختصر 10 کارگاه این دوره پرداخته و پرسش‌های کاربران به صورت گسترده در مباحث مرتبط با دوره پاسخ داده خواهد شد.

دکتر شروین وکیلی در دوره آنلاین کرند در قالب 10 وبینار، 10 مهارت اساسی و کاربردی توانمند سازی فردی و راهکارهای بازآفرینی «من» را به دانش‌پژوهشان خواهد آموخت.

بهره‌مندی: بهترین حالت آن است که مخاطبان در کل کارگاه‌ها شرکت کنند و بعدتر به کتاب‌ها نیز بنگرند و چارچوب نظری پشتیبان این راهبردهای عملیاتی را نیز عمیق‌تر مطالعه کنند. با وجود این، کارگاه‌ها طوری طراحی شده که مخاطبان می‌توانند بدون این زیربنای تئوری هم در هر یک انتخاب و از آن استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با  نحوه برگزاری وبینار، در لینک زیر، گزیده‌ای از وبینار نشست چهارم «تاریخ اندیشه ایرانی» را مشاهده کنید:

http://www.aparat.com/v/efMNn

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *