دوشنبه , مرداد 1 1403

کلاس زروان (اخلاق، حق و انتخاب)

 

 

 

 

 

 

 

 

موسسه‌ی فرهنگی- هنری خورشید راگا برگزار می‌کند:

 

کلاس زروان

(توانمندسازی فردی و سازمانی)

 

دکتر شروین وکیلی

 

اخلاق، حق و انتخاب

 

نشست نخست: حق من و حق دیگری

نشست دوم: تکلیف، وظیفه و هدف

 

دوره‌ی اردیبهشت‌ماه

ساختار دوره: دو نشست کلاس و دو نشست پرسش و پاسخ که بر فضای تلگرام برگزار می‌شود.

آغاز دوره: جمعه دوازدهم اردیبهشت‌ماه

روابط عمومی: ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵

 

محتوا: زروان نظریه‌ایست روان-جامعه‌شناسانه در چارچوب نگرش سیستم‌های پیچیده، که پرسش مرکزی‌اش عبارت است از چیستی «من»، چگونگی اتصال «من» به «نهادهای اجتماعی» و چراییِ رفتارهای «من».

کارگاه زروان طرحی است برای به کار انداختن این نظریه در زندگی روزانه و ایجاد فضایی برای گپ و گفت درباره‌ی شیوه‌های بیشینه کردن شادمانی، نیرومندی، تندرستی و هدفمندی؛ یعنی توانمندسازی من و نیرومند کردن سازمان.

زروان امکانی است برای حضور در جمعی از یاران که جستجوی آنچه که می‌خواهند باشند را، و چگونگی تغییر دادن خود در آن راستا را تمرین می‌کنند.

 

مکان: دوره‌ها تا فروکش کردن بیماری کرونا تنها به صورت مجازی و بر فضای تلگرام برگزار می‌شود

 

گوشزد: محتوای دوره در سراسر ماه بر گروه تلگرامی در دسترس دانشجویان خواهد بود. در پایان هر ترم بدنه‌ی بحثها و محتواهای دیگر (کتابها، مقاله‌ها، فیلمها، عکسها) از روی آن پاک خواهد شد و تنها ۱۰٪ مطالب باقی می‌ماند تا راهنمای دانشجویان نوآمده باشد. دانشجویان باید مطالب مورد نظرشان را در زمان برگزاری دوره بردارند، چون پس از پایان کلاسها دیگر دسترسی به محتوایشان ممکن نخواهد بود.

 

شیوه‌ی ثبت نام:

۱) برای همراهی با دانشجویانی که با عوارض اجتماعی کرونا درگیرند، افزایش شهریه‌ی سالانه انجام نمی‌شود و هزینه‌ها تا پایان این بحران مانند سال پیش خواهد بود، به این شرح:

الف) حضور تنها در دوره‌ زروان: ۱۶۰ هزار تومان

ب) حضور در دو دوره: زروان به همراه کلاس تاریخ هنر یا اسطوره‌شناسی: ۲۶۰ هزار تومان

پ) حضور در هر سه دوره (هنر و زروان و اسطوره‌شناسی): ۳۳۰ هزار تومان

۲) واریز به شماره کارت: ۶۱۰۴-۳۳۷۸-۹۴۴۹-۸۳۸۳ یا شماره حساب بانک ملت شعبه دانشگاه تهران: ۴۰۲۷۴۶۰۳۴۹ به نام شروین وکیلی. (دوستانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند، لطفا با یاری خویشاوند یا دوستی در داخل کشور از همین راه پرداخت را انجام دهند.) مهلت ثبت نام در دوره‌ی تلگرامی تا ۱۰ ساعت پیش از آغاز دوره است. پس از آن فهرستها بسته می‌شود و دیگر نام‌نویسی ممکن نیست.

۳) ارسال کد رهگیری به نشانی تلگرامی: @sherwinvakili ، به همراه این اطلاعات: نام کامل/ رشته و مقطع تحصیلی/ شهر محل سکونت/

۴) پذیرش این قاعده که محتوای ارائه شده و بحثهای دانشجویان در کلاس را به بیرون از فضای گروه منتقل نکنند.

۵) نام‌نویسی در کلاس زروان تنها برای دانشجویان پیشین این دوره مجاز است. علاقمندان به پیوستن به دوره باید از سوی یکی از دانشجویان پیشین به کلاس معرفی شوند. در صورتی که فاقد معرف هستید، کارنامه‌ی خود و دلیل علاقه‌تان به کلاس را به این نشانی ارسال بفرمایید: @SherwinVakili

 

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *