سه شنبه , مرداد 2 1403

دوره‌ی آموزشی چیستا برگزار می‌شود

photo_2016-01-29_20-00-44

دوره‌ی چیستا، از زنجیره‌ای از نشستها تشکیل شده که هریک به تنهایی برای مخاطبان قابل استفاده است و از زاویه‌ای میان‌رشته‌ای به مسائل و مفاهیم علوم انسانی (و گاه نقاط برخوردشان با علوم زیستی) می‌پردازد. هر نشست چیستا به بررسی آرای یک اندیشمند یا محتوای یک کتاب اختصاص دارد. موضوعهای آن را دانشجویان پیشنهاد می‌دهند که بر اساس یک خط سیر مطالعاتی به تدریج مورد بحث قرار می‌گیرد.

برگزارکننده‌‌ی این دوره موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید راگا است که با همکاری مرکز آموزشی و علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) این دوره را با استادی دکتر شروین وکیلی برگزار می‌کند.

نخستین گام دوره چیستا که مانند سایر گامها در قالب چهار نشست پیاپی برگزار می‌شود عبارتند از: «بازسازی سیمای سقراط تاریخی؛ از افلاطون تا نویسندگان مسیحی»، «بازخوانی کتاب التفهیم لصناعة التنجیم از ابوریحان بیرونی در دانش اخترشناسی»، «بازخوانی کتاب آرمان ایران از گراردو نیولی درباره‌ی تاریخ ظهور هویت ایرانی» و «معرفی و نقد مکتب تاریخ‌نگاری اسلامی ایناره؛ از الیزابت کرون تا کریستف لوکزنبورگ»

نخستین نشستِ این دوره روز یکشنبه 18 بهمن‌ماه ۱۳۹۴، ساعت ۶ تا ۸ عصرگاه، در دانشگاه علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) واقع در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه‌ی شهید محمد بزمه، پلاک ۲، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و نام‌نویسی می‌توانند با مدير روابط عمومي خانم امینی : ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵-۰۲۱۸۸۲۶۰۵۵۵ يا مدير دوره ها آقاي امير زيبااندام 09124971150 تماس بگیرند.

همچنین ببینید

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – امرداد ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *